Izoláció a könyvelőirodában

Ma egy hete, hogy nem fogadunk ügyfelet az irodánkban a koronavírus miatt.

Sokan kérdeztétek, hogy miként járunk el a papírokkal, stb., ezért úgy döntöttem, hogy leírom nektek, nálunk mi a helyzet.Szerencsére nem most hirtelen kellett digitalizálnunk, az alapokat már hónapokkal ezelőtt lefektettük.

Ha visszaolvasod a bejegyzéseket, akkor látni fogod, hogy milyen rendszerekkel dolgozunk.

Előrebocsájtom, hogy nem követjük már a legújabb trendeket és nem használunk mindenféle szoftvert, sőt… leginkább csak az alapokat.

Lenne még hová fejlődnünk, de nem kapkodunk, nincs fejetlenség és mi szépen lassan szeretünk fejleszteni. Csak akkor jöhet a következő lépés, ha az eddigiekben már profik vagyunk… 😁

A teljes papírmentességet a NAV-nak köszönhetően tudjuk elérni, hiszen már mindent e-papíron kérnek.

Így most eszünkbe sem jutott azon problémázni, hogy nem lesznek nálunk az anyagok eredetiben. Ami érkezik, azt nyomtatjuk. Dolgozhatnánk két monitorral is, de nekünk így kényelmesebb. 🙂

Úgy döntöttünk, hogy ügyfelet nem engedünk az irodánkba, hiszen képtelenség követni, hogy ki hová/honnan utazik, kinek a családja és ő maga kivel érintkezik.

Az anyagokkal kapcsolatban küldtünk egy körlevelet, hogy csak e-mailben fogadunk ezután mindent. De tényleg mindent.

Nem akarunk papírral érintkezni.

Én olvastam már olyat is, hogy 3 órán át és olyat is, hogy 5 napon keresztül él a vírus a papíron, a papír fajtájától függően…

A március 20-i áfa még rendben volt. Akkorra, mikorra bezártuk az irodát, mindenki hozta az anyagot.

Úgy tűnik, hogy mindenki érti, megérti.

Biztos vagyok benne, hogy mindenki meg fog tenni minden tőle telhetőt, hogy a dolog működjön.

A kérdés csak az, hogy mi a tőle telhető…

Azt gondolom, hogy ez mindenkinek új helyzet, a lényeg a folyamatos kommunikáció és az, hogy érezzék az ügyfeleink, hogy ugyanúgy ott vagyunk, törődünk velük, segítjük őket.

Őszintén bevallom – így négyszemközt 😉 -, hogy én szívből remélem, hogy ezt a „fizikai ügyfélmentességet” a veszélyhelyzet elmúltával is fenn tudjuk tartani, mert sokkal hatékonyabban tudunk így dolgozni, mint amikor ügyfélforgalmat is kezelünk.  🙏

Vigyázzatok magatokra!

Szeretettel:

Judit

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük