Magyarországon minden második cég megszűnik 10 éves korára!

A tiéd viszont biztosan nem! 🙂

 

Vállalkozni nem egyszerű.

Nem is megy mindenkinek. 🙂

Előnyben van az, aki tanul vállalkozni, fejleszti magát, lelkes és szereti a vállalkozását.

Ez bizony egy létforma. Szabadság. De mivel azt nem adják ingyen, felelősség is.

Az általad megálmodott, szeretett és tisztességesen vezetett cég is megszűnhet néhány év alatt, ha a megfelelő információk híján nem vezeted megfelelően. 

Könyvelőként számtalan olyan esetet ismerünk, ahol a vállalkozó azt gondolta, hogy ha ő elvégzi a munkáját, a könyvelést pedig szakemberre bízza, akkor minden rendben lesz. Ez sajnos nem így van. Vállalkozóként kénytelen vagy tisztában lenni mindennel, ami összefügg a cégeddel, mert mindenért te felelsz!

Segítünk! Ezért tartjuk a képzéseinket.

Tisztában vagy-e például olyan alapvetésekkel, mint hogy a társaság pénze nem a tiéd és ha megtankolod belőle a saját autódat, akkor valójában sikkasztást követsz el?

Tudod-e, hogy milyen költségek számolhatók el a vállalkozásodban?

Tudod-e, hogy melyek azok a vásárlásaid, amelyeket költségeknek gondolsz, de utána több adót fizetsz, mintha nem vetted volna meg?

Szeretnéd tudni, hogy miért lehet érdemes KATA-sként is leadni a számláidat a könyvelésre?

Hallottad-e már, hogy nem minden vásárlás költség? Még akkor sem, ha tényleg a cégedben használod a vásárolt tárgyat?

 

Ezekről a dolgokról beszélgetünk a következő kiscsoportos online tréningen.

 

A kedvenc kanapédon ülve, otthonról nézheted az előadást és teheted fel a kérdéseidet.

Figyeljük a monitort és válaszolunk mindenki kérdéseire. 🙂 

 

Nézd, miket mondtak az előző tréning résztvevői:

„Kedves Judit és Szilvia! Örülök hogy „elvitt” magával a régi-új főnököm, ugyanis jó visszaigazolás volt számomra az, hogy 10 éve amióta itt dolgozom folyamatosan a nulláról építkezve gépészként, (a könyvelési dolgokhoz soha nem volt közöm, mármint nem tanultam) az előadáson elhangzott témák megerősítettek abban, hogy jó az irány, és nagyon fontos az a munka amit itt végzek, ugyanis lehetséges hogy nem mindenki látja át teljesen ennek a (háttér) munkának az „értékét”, de az általatok megerősített témák alapján már látja a főnök is, hogy mekkora fontossága van az adminisztrátor munkának, aki a könyvelők keze alá tud dolgozni, és képben van napi szinten a cég dolgaival. Természetesen új, fontos dolgokról is tudomást szereztem amiről eddig nem sokat tudtam, vagy csak homályosak voltak az információk, gondolok itt a tanulói szerződésre, a pénzkezelési szabályzatra, a Nav ellenőrzési folyamatokra, nyugta-készpénz átadására esetleges ellenőrzés esetén, illetve a munkaügy kiegészítő elemeire. Összefoglalva örülök hogy elmentem, (elmehettem), sok hasznos dolgot hallottam, amivel még jobban tudom végezni a munkámat, és a jelenlegi tudásom megerősítésre került, úgymond jó visszaigazolást kaptam hogy 10 év alatt a „nulláról” akarattal mennyi tudásra szert lehet tenni, és mennyire fontos is ez a „munkakör”, és nem csak az értékesítésből áll a világ, ugyanis az értékesítés az hozza a pénzt, de az én munkám miatt viszont nem megy, tehát meg tartja az értékesítés által megszerzett bevételt! :)) További szép napot!” 
Mező Sándor 

„Kedves Judit! Köszönjük az érdeklődést, jól éreztük magunkat. Mi is megbántuk, hogy nem maradtunk ott a végén beszélgetni Veletek! Tetszik az elképzelésetek, szuper ötlet, sok mindenben segítettetek nekünk! Szeretnénk követni Titeket az interneten ezek után. További sikeres munkát kívánunk, remélem találkozunk még!” 
Kissék 

 

Célunk könyvelőként egy tudatosabb vállalkozói társadalom építése és ezen cél érdekében két éve írunk ingyenes blogot (www.mirevallalkoztam.hu) valamint segítjük a vállalkozókat zárt facebook csoportban.

 

Az előadás időpontja: 2018. június 16. (szombat) 9-11 óráig.

Az előadás helyszíne: ONLINE (Mire vállalkoztam?! előadások – zárt facebook csoport)

Az előadás részvételi díja: 10.000.- Ft / fő.

 

Probléma esetén az alábbi elérhetőségeken tudsz velünk kapcsolatba lépni:

Molnár Judit 70/703-9629

Zsiros Szilvia 70/772-1356

 

Könyvelőirodánk ügyfelei részére a rendezvény ingyenes! Ne jelentkezzenek az alábbi űrlapon, csak e-mailben jelezzék részvételi szándékukat! Köszönjük! 🙂

 

Itt tudsz jelentkezni!
Másfél-két órát tervezünk, ezalatt próbáljuk összefoglalni a legfontosabbakat.

 

Az előadás neked szól, ha 

  • Érdekel, hogy mire kell figyelned a cégedben.
  • Tudni szeretnéd, milyen költségeket számolhatsz el a vállalkozásodban.
  • Érdekel, hogy mi az, ami a vállalkozás pénzét csökkenti, de nem költség.
  • Érdekel, hogy érdemes-e autót bevinni a cégbe, illetve milyen autót érdemes.
  • Fontos neked, hogy tudatosabban, magabiztosabban vezesd a cégedet és értsd a benne zajló pénzügyi folyamatokat.

 

Nem tudunk neked segíteni ezzel az előadással, ha

  • Úgy gondolod, hogy a vállalkozásod vezetése is a könyvelő dolga, majd ő mindent megold.
  • Azt hiszed, hogy a vállalkozó feladata az, hogy munkahelyet teremtsen magának.
  • Nem érted még el azt a vállalkozói szintet, tudatosságot, hogy hajlandó légy tenni a céged fejlődéséért.
  • Nem érdekel, ha megbüntet a NAV, majd indítasz egy újabb céget…

 

Kis csoportos, interaktív előadást tervezünk, interaktív, beszélgetős fórumot, ahol nem egy száraz adathalmazt kapsz, hanem a hozzád hasonló vállalkozók tapasztalatait osztjuk meg veled, hogy abból tanulhass. 

 

Az előadás megtekintésének menete:

 

A díj átutalása után kérlek jelentkezz a fenti linken a csoportba, hogy be tudjunk engedni az előadásra, amikor annak a díja megérkezett a számlánkra.

Érdemes legkésőbb az előadás megkezdése előtt fél órával jelentkezned, mert ha az előadást elkezdjük, akkor már nem tudunk beengedni!

Ha nem tudsz az előadáson részt venni, semmi gond! A következő héten még biztosan fenn lesz a videó a csoportban, így utólag is meg tudod nézni!

Téged is várunk szeretettel!

A korlátozott létszám – és az azonnal elkészülő automatikus számla miatt – arra kérünk, hogy csak akkor jelentkezz, ha tényleg részt veszel az előadáson!

Az előadás előtt két munkanappal lemondott részvétel esetén visszatérítjük az előadás díját. Két munkanapon belüli visszamondás esetén nincs lehetőség a részvételi díj visszatérítésére!

Amennyiben az előadás díja nem érkezik a számlánkra legkésőbb az előadás napját megelőző nap 12 óráig, az előadáson nem tudsz részt venni!

Megértésedet köszönjük!

Figyelem! Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 14 napon belül e-mailben jelezheted a konyvelomentor@gmail.com címen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a Jelentkezem! gombra való kattintással a Könyvelőmentor Bt-vel kötöd (3000 Hatvan, Rózsa utca 4.).
Fizetési feltételek: Jelentkezésed után azonnal visszajelzést küldünk e-mailben a fizetési információkról és a részvétel feltételeiről. A jelentkezésedet csak az előadás díjának átutalásával véglegesítheted! A számlázási adatokat kérjük pontosan kitölteni, mert a számla kiállítása automatikusan történik! Amennyiben az előadás díját el szeretnéd költségként számolni, fontos a számlázási adatok és az utalásra használt bankszámla tulajdonosának egyezősége!

 

Itt tudsz jelentkezni!